Categorieën bekijken

Hoe volg ik mijn SolarEdge-case of RMA op?

1 min leestijd

Wanneer wij een supportcase of een RMA (Return Merchandise Authorization) aanmaken bij SolarEdge, ontvang je van ons een uniek casenummer. Hiermee kun je zelf de voortgang opvolgen via de officiële supportpagina van SolarEdge.

Waar volg je jouw case of RMA op? #

Je kunt de status eenvoudig controleren via deze link:

👉 https://www.solaredge.com/nl/support/thuis

Stappen:

  1. Ga naar de link hierboven.
  2. Vul het casenummer in.
  3. Klik op ‘Zoeken’ om de status van je case of RMA te bekijken.

Wat betekenen de verschillende statussen? #

Status Betekenis Actie vereist?
In uitvoering SolarEdge onderzoekt de case. Nee, SolarEdge neemt contact op met Sun Eco indien nodig.
Opgelost Er is een oplossing voorgesteld en SolarEdge wacht op feedback. Wij contacteren je om de feedback van SolarEdge te bespreken.
RMA goedgekeurd (Enkel bij RMA’s) De retouraanvraag is goedgekeurd. Een track & trace-link wordt beschikbaar na verzending. Nee, je kunt de verzending volgen. Wij contacteren je om een interventie in te plannen als we het onderdeel aangekregen hebben.
Gesloten De case is volledig afgehandeld en afgesloten. Nee, alles is afgerond.

Nog vragen? #

Heb je hulp nodig bij het interpreteren van de status of wil je aanvullende informatie doorgeven? Neem dan gerust contact met ons op — we helpen je graag verder.