Veelgestelde vragen

  • Wachtwoord vergeten? Geen zorgen!

    Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Klik op de "Wachtwoord vergeten?" link op de inlogpagina van de desbetreffende applicatie en volg de stappen om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je ontvangt een e-mail met instructies om verder te gaan. Mocht je alsnog hulp nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op!

  • Ik heb een huis gekocht met een installatie van jullie, wat hebben jullie nodig?

    Als je een huis hebt gekocht waar een installatie van ons aanwezig is, hebben we een bewijs nodig dat je er daadwerkelijk woont, of een akkoord van de vorige eigenaar. Dit zorgt ervoor dat we zeker weten dat de informatie klopt en voorkomt eventuele misverstanden. Zodra we de nodige bewijzen hebben, kan de administratieve verwerking ongeveer een week duren.

    Vul het formulier onderaan onze website in en voeg het benodigde bewijs toe, zodat we je verder kunnen helpen met de installatie. We kijken ernaar uit om je te ondersteunen! 

  • Problemen met het zien van je installatie? Zo los je het op!

    Zie je geen data of bijvoorbeeld de installatie van een andere gebruiker? Log eerst uit en weer in. Helpt dit niet? Verwijder dan de app en installeer deze opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen! 

  • Mijn installateur is failliet of onbereikbaar, kan ik ook bij jullie terecht voor mijn defect?

    We willen graag een uitstekende service bieden, maar kunnen meestal enkel helpen met merken waarvoor we expertise hebben opgebouwd als het probleem in de omvormer zit. Als je installatie een merk betreft waar we ervaring mee hebben of als het probleem ergens anders zit, kunnen we je meestal verder helpen. Bij andere merken kunnen we helaas weinig betekenen.

    Vul gerust het formulier onderaan onze website in, beschrijf het probleem en voeg, indien mogelijk, een kopie van je factuur of eendraadschema toe. Zo weten we met welke omvormer, panelen en andere onderdelen je installatie is opgebouwd, en welk probleem er speelt. Dan kijken we graag wat we voor je kunnen doen! 

  • Liever hulp op kantoor? Maak hier een afspraak!

    Voor bepaalde dingen, zoals onderandere de installatie van de app of een premie-aanvraag, kun je ook terecht in ons kantoor. Klik hier om de diensten te bekijken en meteen een afspraak in te plannen. Zodra je een afspraak hebt gekozen, wordt een beschikbare medewerker automatisch toegewezen om ervoor te zorgen dat ze vrij zijn. We kijken ernaar uit je te verwelkomen!

Heb je een andere vraag?

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
Installatieadres (locatie van het probleem)
Heeft uw vraag betrekking op een installatie van Sun Eco?
Beschrijf hier uw vraag of probleem.
Klik of sleep bestanden naar dit veld om te uploaden. Je kunt tot 3 bestanden uploaden.
Upload een bestand dat relevant kan zijn voor uw vraag.